Digitalne cene su IoT rešenje namenjeno Retail biznisima u automatizaciji cena na policama radnji. Elektronske cene (ESL) su mali, baterijski napajani elektronski papirni (e-paper) displeji koji prikazuju informacije o proizvodima i cenama na ivici polica, zamenjujući papirne etikete. ESL koriste bežičnu tehnologiju za komunikaciju sa centralnim čvorištem kako bi formirali mrežu za automatsku promenu cena.
NetPlanet je sistem integrator na teritoriji Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine.
Koji su glavni benefiti korišćenja ESL elektrosnkih cena ?
- Istorijski gledano, određivanje cena na policama u maloprodaji oslanjalo se na papirne cenovnike sklone greškama i radno intenzivne ručne procese, koji su ponekad morali da se obavljaju nekoliko puta tokom jednog dana. Rešenja sa elektronskim etiketama za police pomažu prodavnicama da u potpunosti automatizuju strategije određivanja cena, kako bi prikazale pravu cenu u pravom trenutku i omogućile nesmetano omnichannel trgovanje.
- Ručno upravljanje inventarom usporava operacije, a neotkrivena rasprodaja proizvoda smanjuje profit. Elektronske etikete za police mogu da olakšaju preuzimanje i ispunjenje narudžbina za kupce koji koriste opciju "klikni i preuzmi", kao i da ubrzaju dopunu polica, optimizujući dostupnost proizvoda na policama i sprečavajući propuštenu prodaju.
- Iskustvo kupca ispred police je jedan od najvažnijih faktora koji utiče na odluku o kupovini. Elektronske etikete za police omogućavaju uvek tačne cene, povećan pristup promocijama i informacijama o proizvodima u realnom vremenu.
Zašto bi trebali koristiti elektronske etikete za police?
Kao što je već pomenuto, jedna od najvećih prednosti koje elektronske etikete za police pružaju je dinamičko određivanje cena.
Dinamičko određivanje cena je mogućnost postavljanja fleksibilnih cena na osnovu trenutne potražnje na tržištu.
Za razliku od korišćenja papirnih etiketa, gde možete samo ručno da promenite cenu—i to je to!
Uz pomoć dinamičkog određivanja cena, vaša firma može pratiti najnovije tržišne trendove i cene konkurencije, pomažući vašim prodajama da porastu u periodima sporog kretanja proizvoda. Takođe, korišćenjem dinamičkog određivanja cena, vaša prodavnica može povećati cene proizvoda kako bi maksimizovala profit kada se ukaže prilika.
Prva naša instalacija elektronskih cena u regionu je bila u oktobru 2021. godine i do sada imamo preko 200 000 aktivnih cena, a taj broj se svakodnevno povećava.